Toimivasti. Helposti. Tehokkaasti.

Ostoreskontra

Ostoreskontra- ja ostolaskupalvelut sisältää ostolaskun käsittelyn laskun vastaanotosta sen maksuun toimittamiseen. Ostolaskujen vastaanottotapa on sähköinen. Paperisten ostolaskujen skannaus on ulkoistettu kumppanille.

Vastaanotettavat laskut voivat olla sopimukseen tai tilaukseen perustuvia tai tiliöimättömiä. Tiliöimättömät laskut lähtevät asiakkaalle tiliöintiä, asiatarkastusta ja hyväksymistä varten. Reskontrapalvelu sisältää ostohyvityslaskujen ja maksukehotusten selvityksen ja/tai käsittelyn. Lisäpalveluna tarjoamme tiliöintipalvelua pienemmille asiakkaille.

  • Sähköinen laskujen vastaanotto
  • Laskujen skannauspalvelu
  • Tiliöinnit
  • Laskujen maksu
  • Ostohyvitysten käsittely
  • Maksukehotusten selvitys
  • Raportointi

Kysy lisää palveluistamme


Ulla Kukkonen
Toimitusjohtaja/vt. henkilöstöhallinnon liiketoimintajohtaja
puh. 044 435 6113
ulla.kukkonen@provincia.fi

Taloushallinnon palvelujen yhteystiedot.